Objednanie kontaktných šošoviek cez internet

nosimsosovky.sk - kontaktné šošovky cez internet
Potrebujete pomôcť?

Často kladené otázky

O nás

Kto sme?

Spoločnosť nosimsosovky.sk vznikla v roku 2005. Jej zakladateľom je očný optik Rolf Hogenmüller a uznávaní profesionáli francúzskeho internetu.
2005: Vznikla spoločnosť Central Optics. Jej zakladateľmi sú Orianna Garcia, Alexandre Roos a Christophe Schaming, zakladatelia spoločností Lokácia Caramail a Winamax, a optik Rolf Hogenmüller.
2005-2009: Spoločnosť od svojho založenia sídli v Nemecku, však pole svojej pôsobnosti rozšírila do celej Európy. V dnešnej dobe má zastúpenie vo viac ako desiatich krajinách.
2011: V roku 2011 spojila spoločnosť nosimsosovky.sk svoje sily s Marcom Simoncinim a vytvorila francúzsku skupinu SENSEE, ktorá sa špecializuje na výrobky očnej optiky. Skupina ponúka kontaktné šošovky a prostriedky na ich údržbu, slnečné okuliare a okuliare s korekčnými sklami.
2012: Nosimsosovky.sk sa pripája k Federácii internetového predaja (FEVAD) a prijíma jej etický kódex založený na úcte k zákazníkovi.
Nosimsosovky.sk je dnes jednotkou na internetovom trhu v oblasti kontaktných šošoviek. Nosimsosovky.sk znamená 10 ročnú skúsenosť s poskytovaním odborných služieb, ale tiež:
+ 25 krajín, do ktorých je naša tovar dodávaný
+ 160 druhov kontaktných šošoviek a prostriedkov na ich údržbu

Kvalita

Aké sú pri objednávaní na nosimsosovky.sk výhody?

Cena: ušetrite ceny vašich šošoviek.
Autentickosť: záruka objednania autentických produktov iba známych značiek.
Podpora: tím diplomovaných optikov a expertov je k vašim službám od pondelka do piatku.
Jednoduchosť: osobný účet, vďaka ktorému si môžete jednoducho svoje šošovky automaticky znovu objednať.
Poradenstvo: poskytovanie poradenstva e-mailom 7 dní v týždni so zárukou rýchlej odpovede.
Bezpečnosť: úplne bezpečný proces platby.
Rýchle dodanie: u väčšiny produktov sú dodacie lehoty od 4 do 5 pracovných dní (okrem šošoviek torických, multifokálnych a ročných).

Akú mám záruku kvality produktov na nosimsosovky.sk?

Nosimsosovky.sk dodáva výhradne autentické kontaktné šošovky vyrábané najznámejšími laboratóriami. Predajné ceny nemajú vplyv na kvalitu produktov. Nosimsosovky.sk vám teda prináša túto najpodstatnejšiu záruku pre vaše zdravie.

Na objednávku

Ako si prvýkrát objednať?

- Kliknite na model šošoviek, ktorý vám vyhovuje
- Vyplňte ich parametre
- Vpíšte počet, ktorý chcete objednať
- Kliknite na "pridať do košíka"

Môžu mi byť zaslané skúšobné šošovky?

Skúšobné kontaktné šošovky vám môžeme zaslať, ak sú súčasťou procesu prechodu na šošovky nové, a to na odporúčanie vášho očného lekára. Stačí kontaktovať náš zákaznícky servis.

Čo robiť, keď nerozumiem môjmu lekárskemu predpisu?

P.O .: pravé oko
L..O .: ľavé oko

Názov laboratória: napríklad Bausch & Lomb, Ciba Vision, Johnson & Johnson, CooperVision ...
Značka: napríklad PureVision, Air Optix, Aqua Acuvue, Advance Biofinity ...

Dioptrická sila (PWR, PW alebo Power): Sphere (SPH na škatuľke): vyjadrená v dioptriách (d):
- V záporných číslach, ak trpíte krátkozrakosťou (napríklad - 4,50 d)
- V kladných číslach, ak trpíte ďalekozrakosťou (napríklad + 3,25 d)

Ak ste astigmatik / astigmatička a nosíte torické šošovky, je dioptrická sila doplnená dvoma ďalšími parametrami:
Cylinder (CYL): vyjadrený v dioptriách (d) (napríklad -0,75 d alebo -1,00 d), ktoré zodpovedajú hodnote vášho astigmatizmu
Os (AX): vyjadrená v stupňoch (napríklad 160 °, 110 °)
Väčšina mäkkých šošoviek napráva astigmatizmus až od 0,75 d.

Ak trpíte presbyopiou, dioptrická sila je doplnená ďalším parametrom (šošovky bifokálne, multifokálne alebo progresívne):
Addition (ADD): vyjadrená v dioptriách (napríklad +1,50 d, + 2,00 d). Pripája sa ku korekcii videnie na diaľku, a videnie na blízko.

Priemer šošovky (DIA alebo Ø): vyjadrený v mm (napríklad 14,2). Ak tento údaj nie je uvedený, znamená to, že daná šošovka existuje iba v jednom priemere.

Polomer zakrivenia šošovky (Ro alebo BC alebo Base Curve): vyjadrený v mm (napríklad 8,6). Ak tento údaj nie je uvedený, znamená to, že daná šošovka existuje iba v jednom polomeru krivosti.

Farba: voľba farby nemá vplyv na korekčné parametre vašich šošoviek.

Čo robiť, keď si chcem objednať ten istý tovar?

- Kliknite na ""zákaznícky účet"" a potom na "prihlásenie" v pravom hornom rohu úvodnej stránky
- Vyplňte e-mailovú adresu a heslo zákazníckeho účtu, a kliknite na ""pokračovať""
- Budete presmerovaný (a) do vášho zákazníckeho účtu
- Kliknite na "objednať to isté"

Čo robiť, keď si chcem objednať tie isté šošovky, ale s inou korekciou?

Vráťte sa na úvodnú stránku (kliknite na logo nosimsosovky.sk v ľavom hornom rohu) a urobte novú objednávku. Potom vyberte značku šošoviek, ktoré si chcete objednať alebo vpíšte ich názov do vyhľadávača. Vyplňte nové parametre vašich šošoviek a objednávku dokončite.

Čo robiť, keď chcem zmeniť šošovky?

Ak sa vaša korekcia zmenila a doterajšie šošovky vám už nevyhovujú, musíte sa obrátiť na svojho očného lekára, aby vám predpísal nové šošovky. Určí, aké parametre majú vaše nové šošovky mať. K tomu bude potrebné si šošovky s novými parametrami vyskúšať, s čím súvisia aj pravidelné kontroly. Zmena korekcie šošoviek teda nemôže byť uskutočnená našimi optikmi na diaľku.
Kontaktná šošovka je zdravotnícka pomôcka, ktorá sa dostáva do priameho kontaktu s okom (rohovkou). Zle zvolená šošovka môže mať vážne následky na vaše zdravie.

Dodanie

Do ktorých krajín tovar dodávate?

Tovar dodávame do všetkých krajín Európskej únie, avšak pri objednaní tovaru na stránkach nosimcocky.cz vám ho doručíme iba na Slovensko.

Aké sú možnosti dodania tovaru?

Zásielky sú odosielané prostredníctvom PPL. Dôkazom o odovzdaní tovaru je nahranie informácie o jeho odovzdaní informačným systémom PPL.

Aká je cena dodania tovaru?

Cena za dopravu je minimálne 3 eur. V závislosti od hmotnosti zásielky alebo miesta doručenia môže byť k cene požadovaný doplatok. Cena za dopravu je automaticky prepočítaná pred platbou on-line.

Aké sú dodacie lehoty?

Všetky šošovky, ktoré máme skladom, sú dodávané od 4 do 5 pracovných dní. V prípade mäkkých torických, multifokálnych alebo kozmetických šošoviek je doba dodania medzi 10 až 15 pracovnými dňami.
Poznámka: dodacia lehota je len orientačná a vzťahuje sa len na objednávky platené platobnou kartou alebo účtom Paypal. Možno meškania spôsobené distribučným systémom PPL nie sú do tejto lehoty započítaná.

Môže sa moja dodacia adresa líšiť od adresy fakturačnej?

Áno, určite. V tom prípade stačí na tento fakt upozorniť vo chvíli výbere spôsobu dodania + dodacie / fakturačnej adresy.

Môžem zmeniť dodaciu adresu mojej budúcej objednávky?

Áno, môžete to urobiť vo chvíli potvrdenia Vašej objednávky.

Ako môžem svoju objednávku sledovať?

Nech už si zvolíte akýkoľvek spôsob dodania objednávky, vďaka svojmu zákazníckemu účtu môžete kedykoľvek sledovať jej stav. Vo chvíli odoslania Vašej objednávky obdržíte email s jej číslom.

Aké je najbližšie odberné miesto?

Vyzdvihnutie zásielky na odberných miestach v súčasnej dobe nie je možné. Pracujeme na tom.

Fakturácia/ platba

Aké sú možnosti platby?

Možnosti platby sú nasledovné:
- Kartami Visa, Eurocard, Mastercard;
- Účtom Paypal;
- Bankovým prevodom.

Aké platobné karty prijímate?

Objednávku možno uhradiť týmito platobnými kartami:
- Visa;
- Eurocard / Mastercard.

Je platba zabezpečená?

Všetky platby uskutočnené na webových stránkach nosimsosovky.sk sú zabezpečované naším partnerom BNP Paribas prostredníctvom bezpečnej šifrovacej technológie SSL, ktorá zaisťuje maximálnu ochranu vašich údajov. Zabezpečenie vašich dát je zabezpečené od chvíle, kedy sa vám v URL zobrazuje ikona zámku.

Práve som potvrdil (a) svoju objednávku. Kedy mi budú peniaze odpočítané z účtu?

Spôsoby platby sú upresnené najneskôr na začiatku procesu objednávania.
V prípade platby platobnou kartou bude suma z vášho účtu odpočítaná 48 hodín po dátume vykonania objednávky a platba bude považovaná za uskutočnenú po potvrdení operácie oboma bankovými inštitúciami.
V prípade platby bankovým prevodom bude vaša objednávka považovaná za uskutočnenú vo chvíli pripísaní čiastky na bankový účet spoločnosti SENSEE.

Ako si môžem vytlačiť faktúru?

Faktúru k objednávke si môžete vytlačiť zo svojho zákazníckeho účtu.
Po prihlásení kliknite na «história mojich objednávok», a všetky vaše uskutočnené objednávky sa zobrazia. Zvoľte «Faktúra k objednávke». Akonáhle sa vám faktúra zobrazí na obrazovke, môžete si ju vytlačiť stlačením klávesu «CTRL + P» alebo «CMD + P» (pre Mac).

Reklamacie / vrátenie tovaru

Čo robiť, keď moja objednávka nebola potvrdená?

Pozrite sa do spamov svojej e-mailovej schránky.
Keď potvrdenie Vašej objednávky nie je ani tam, neváhajte nás kontaktovať, spoločne všetko overíme.

Čo robiť, keď som v objednávke urobil (a) chybu?

Kontaktujte nás

Čo robiť, keď tovar, ktorý som dostal (a), nezodpovedá tomu, ktoré som si objednal (a)?

Informácie uvedené pri jednotlivých produktoch sú tie, ktoré uvádzajú výrobcovia, od ktorých boli zakúpené. SENSEE urobí všetko pre to, aby fotografické zobrazenie produktov na webových stránkach bolo im samotným čo možno najvernejší.
V prípade že je zákazníkovi dodaný iný tovar (zákazník si objednal iný tovar, napríklad šošovky majú inú korekciu), môže tovar spoločnosti SENSEE vrátiť.
V súlade s ustanovením Spotrebiteľského zákonníka má zákazník v prípade dodania iného produktu právo na:

  • dodanie tovaru zodpovedajúce ceny a kvality (ak je toto skladom),
  • vrátenie peňazí za objednaný tovar a to do 14 dní od uskutočnenia objednávky.

Náklady na dopravu nového produktu hradí spoločnosť SENSEE.

Čo robiť, keď mi prišiel poškodený balíček?

Aby vám mohli byť vrátené peniaze, musíte ihneď nahlásiť reklamáciu, a to buď e-mailom na adresu support@nosimcocky.cz alebo poštou. Zároveň musíte zaslať tovar späť na adresu:
CENTRAL OPTICS GmbH
Otto-Hahn-Strasse 10
D-77694 Kehl
Nemecko

Späť zasielaný tovar musí byť neporušený, nepoškodený, v pôvodnom balení, pripravený k ďalšiemu predaju. Musí k nemu byť priložená faktúra, aby vás spoločnosť SENSEE mohla identifikovať (číslo objednávky, priezvisko, meno, adresa) a vrátiť vám daný obnos (cena za tovar, bez poplatkov za dopravu). Náklady spojené s vrátením tovaru hradí spoločnosť SENSEE (v rámci platných štandardných taríf), a to po jeho obdržaní, spolu s kópiou dokladu o vynaložených nákladoch na jeho vrátenie, pri dodržaní vyššie uvedených ustanovení (najmä tých, ktoré sa týkajú stavu tovaru a jeho balenie ).
Vrátenie tovaru na dobierku nie je možné.
Ak nebudú splnené vyššie uvedené podmienky vrátenia tovaru, spoločnosť SENSEE peniaze za vrátený tovar neuhradí.
Záruka zhody tovaru sa vzťahuje na vady, ktoré sa objavia do šiestich mesiacov od jeho doručenia.
Akékoľvek neskoršie reklamácie budú zamietnuté a spoločnosť SENSEE za ne neponesie žiadnu zodpovednosť.
Možnosť výmeny tovaru či vrátenia peňazí sa nevzťahuje na otvorené, neúplné alebo poškodené krabičky a obaly, u ktorých nie je možný ich ďalší predaj.

Čo robiť, keď chcem tovar vymeniť alebo vrátiť?

- Každá objednávka uskutočnená na našich webových stránkach prebieha v súlade s právnymi predpismi stanovenými v článkoch Občianskeho zákonníka a články Spotrebiteľského zákonníka.
- Každej výmene alebo vráteniu peňazí musí predchádzať písomná žiadosť. Za týmto účelom kontaktujte náš zákaznícky servis, buď e-mailom (support@nosimsosovky.sk) alebo listom, a to do 30 dní od obdržania tovaru (vo veci dáta rozhoduje poštová pečiatka).
- Vrátený tovar musí byť zaslaný ako doporučená zásielka, musí obsahovať písomný opis toho, čo si prajete s tovarom robit (vymeniť ho alebo vrátiť peniaze), a kompletné referenciu objednávky. V opačnom prípade neručíme za jej skoré vybavenie.

- Všetky vrátené produkty musia byť nové a nepoužité.
- V prípade výmeny tovaru hradí poštovné zákazník.
- V prípade vrátenia peňazí: akonáhle je vaša žiadosť schválená, banke BNP PARIBAS je zaslaná žiadosť o vrátenie peňazí. Peniaze budú vrátené na bankový účet, z ktorého bola objednávka uhradená, a to do 2 týždňov od odoslania žiadosti.

Vytvorenie účtu

Ako si vytvoriť účet?

- Kliknite na "zákaznícky účet", a potom na "vytvoriť účet" v pravom hornom rohu úvodnej stránky.

Zabudnuté heslo

Čo robiť, keď som zabudol (a) heslo?

Kedykoľvek môžete požiadať o zaslanie nového hesla, a to prostredníctvom zákazníckej sekcie> "zabudnuté heslo" v pravom hornom rohu našich stránok.

Osobné údaje

Sú moje osobné údaje chránené?

Osobné údaje, ktoré na našich webových stránkach poskytujete, slúžia len na vybavenie vašej objednávky.
Za žiadnych okolností sa neodhaľujú tretej strane, o to za akýmkoľvek účelom. Máte k nim prístup a na svojom zákazníckom účte ich môžete opraviť alebo zmazať.
Vaše osobné údaje nebudú nikdy predané ani oznámené tretej strane

Úprava účtu

Čo robiť, keď si chcem zmeniť emailovú adresu?

E-mailovú adresu si môžete zmeniť prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, v rubrike "moje osobné údaje".

Čo robiť, keď si chcem zmeniť heslo?

Heslo si môžete zmeniť prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, v rubrike "moje osobné údaje".

Moje odporúčania

Čo je to program "odporúčanie známemu"?

Vďaka programu "odporúčanie" môžete odporučiť naše stránky svojim známym, aby si aj oni mohli zakúpiť šošovky za lepšie ceny.

Aké plynú z "odporúčanie známemu" výhody?

Keď stránky odporučíte svojim známym:
- Každý z vašich známych dostane e-mailom zľavový kód v hodnote 10 €, ktorý bude mocť použiť pri svojej objednávke.
- Za prvých štyroch známych, ktorí si na našich stránkach objednajú, získate zľavový kupón v hodnote 10 € aj vy.

Ako mám svojim známym stránky odporučiť?

Akonáhle na nosimcocky.cz uskutočníte svoju prvú objednávku, budete mať k programu ""odporúčanie"" prístup zo svojho zákazníckeho účtu:
- Kliknite na rubriku "moje odporúčanie"
- V záložke "pozvať mojich známych" vyplňte e-mailové adresy vašich známych
- Kliknite na "zaslať pozvánku"

Ako sa dozviem, že si moji známi na stránkach objednali?

Stav svojich odporúčaní môžete nepretržite sledovať prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu (lien vers espace client):
- Kliknite na rubriku "má odporúčanie"
- V záložke ""moji pozvaní známi"" môžete sledovať stav svojich odporúčaní

Za vaše prvé štyri známych, ktorí si na nosimcockycz objednajú, dostanete automaticky zľavový kód v hodnote 10 euro.

Koľkým ľuďom môžem stránky odporučiť?

Akonáhle si na nosimsosovky.sk objednáte, môžete stránky odporučiť koľkým ľuďom chcete.
- Každý z nich dostane zľavový kód v hodnote 10 euro.
- Za prých štyroch známych, ktorí si na našich stránkach objednajú, získate zľavový kupón v hodnote 10 euro i vy.

Čo robiť, keď som odporučil (a) stránky známemu, ale nedostala som zľavový kupón?

Pozrite sa do spamov svojej e-mailovej schránky.
Keď mu potvrdenie Vašej objednávky nie je ani tam, neváhajte nás kontaktovať, spoločne všetko overíme.

Mojej zľavové kupóny

Ako sa dozviem, že mám k dispozícii zľavové kupóny?

Stav svojich zľavových kupónov môžete nepretržite sledovať prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu > rubrika "mojej zľavové kupóny".

Ako zľavový kupón použiť ?

Pri rekapitulácii objednávky stačí do kolónky "zľavový kód" vyplniť kód, ktorý ste obdržal (a).

Čo robiť, keď môj zľavový kód nebol do objednávky zahrnutý?

Kontaktujte nás

Kontaktné šošovky

Ako kontaktné šošovky fungujú?

Kontaktná šošovka je zdravotná pomôcka, ktorá je v priamom kontakte s okom (rohovkou). Umožňuje korekciu rôznych očných vád ako je krátkozrakosť, ďalekozrakosť, astigmatizmus alebo presbyopia.
Výber šošoviek musí byť vykonaný očným lekárom, ktorý určí ich parametre a vystaví na ne lekársky predpis..

Nosím okuliare. Môžem si objednať šošovky?

Iba očný lekár môže určiť, či môžete nosiť šošovky alebo nie.

Nikdy som šošovky nenosil (a). Môžem si ich objednať na vašich stránkach?

Kontaktné šošovky sú zdravotná pomôcka. O ich nosení sa najskôr musíte poradiť so svojím očným lekárom. Ponúkame službu automatického znovuobjednania, vďaka ktorej si môžete objednať tie šošovky, ktoré ste už nosil (a) a máte ich vyskúšané.

Aké kontaktné šošovky si mám vybrať?

Iba očný lekár vám môže odporučiť laboratórium, model a presnú dioptrickou silu šošoviek. Kontaktné šošovky si objednajte až po návšteve lekára. Starostlivo sa riaďte lekárskym predpisom, ktorý vám bol vystavený.

Kedy si mám kontaktné šošovky vymeniť?

Je nevyhnutné dodržiavať čas, kedy by ste mali svoje šošovky vymeniť. Túto informáciu nájdete buď na lekárskom predpise alebo na príbalovom letáku výrobcu.
Napríklad dvojtýždňově šošovky by mali byť vymenené 2 týždne po otvorení balenia, či už boli nosené po dobu dvoch týždňov či menej.

Ako zistím, či mám šošovku nasadenú správne?

Na väčšine mäkkých šošoviek je vyznačený rub a líc.
Môžete ich tiež skontrolovať z profilu: Keď mu majú formu misky, sú natočené správne, ak majú formu polievkového taniera, sú obrátené naruby.

Môžem s kontaktnými šošovkami plávať?

Kontaktné šošovky nikdy nenoste pri kúpaní a plávaní, či už v mori, rieke, jazere či bazéna. Početné baktérie, ktoré sú vo vode prítomné, sa môžu na šošovkách usadiť a zostať na nich aj po vyčistení. Môžu vám spôsobiť vážnu infekciu..

Čo robiť, keď na stránkach nemôžem svoje kontaktné šošovky nájsť?

V súčasnej dobe spolupracujeme s týmito laboratóriami:
- Bausch + Lomb
- Ciba Vision
- Cooper Vision
- Johnson & Johnson Vision Care
- Menicon
- Ophtalmic
Nemôžeme vám dodať model šošoviek, ktorý nefiguruje na našich stránkach.

Čo robiť, keď je mi nosenia šošoviek nepríjemné

Zo všetkého najskôr šošovku z oka vyberte.
Ťažkosti môžu mať niekoľko príčin:
- Cudzie teleso v oku (napríklad prach)> prepláchnite si oko i šošovku, najlepšie fyziologickým roztokom (nie vodou z vodovodu, z dôvodu možného výskytu améby)
- Šošovka naruby> položte si šošovku na prst a uistite sa, že má tvar misky (jej boky smerujú nahor). Pokiaľ má tvar polievkového taniera, je zrejme obrátená naruby (jej boky smerujú von a sú ľahko sploštené)
- Chybná šošovka> okraje šošovky môžu byť poškodené alebo roztrhnuté, uistite sa, že sú jej okraje pravidelné (dajte pozor, aby ste pri zatváraní púzdra šošovku nepritisli)
- Nevhodná šošovka> aby sa vám šošovka príjemne nosila, jej forma a vlastnosti musia zodpovedať potrebám vášho oka (kvalita a množstvo sĺz). Hormonálna zmena (tehotenstvo, menopauza ...) alebo pracovné prostredie (osvetlenie, ventilácia ...) môžu spôsobiť, že vám jej nosenie nebude príjemné. Ak tomu tak je, obráťte sa na svojho očného lekára.

Ak je vaše oko veľa podráždené, je možné, že nepríjemné pocity budú pretrvávať aj po vybratí šošovky. V tom prípade si šošovku nasaďte, až bolesť odznie.
Ak príznaky pretrvávajú, šošovky z očí vyberte a obráťte sa na svojho očného lekára.

Čo robiť, keď chcem zmeniť šošovky?

Ak sa vaša korekcia zmenila a doterajšie šošovky vám už nevyhovujú, musíte sa obrátiť na svojho očného lekára, aby vám predpísal šošovky nové. Určí, aké parametre majú vaše nové šošovky mať. K tomu bude treba šošovky s novými parametrami vyskúšať, s čím súvisia aj pravidelné kontroly. Zmena korekcie šošoviek teda nemôže byť uskutočnená našimi optikmi na diaľku.
Kontaktná šošovka je zdravotná pomôcka, ktorá sa dostáva do priameho kontaktu s okom (rohovkou). Zle zvolená šošovka môže mať vážne následky na vaše zdravie.

Mám suché oči. Aké šošovky si mám vybrať?

Nepríjemné pocity pri nosení šošoviek môžu mať niekoľko príčin:
- Zmena prostredia (klimatizácia, osvetlenie, vlhkosť, prach ...)
- Hormonálne zmeny (užívanie liekov, tehotenstvo, menopauza ...)
- Nevhodné šošovky alebo prostriedok na ich údržbu
V každom prípade sa musíte obrátiť na svojho očného lekára, aby vám predpísal šošovky nové.
Určí, aké parametre majú vaše nové šošovky mať. K tomu bude treba šošovky s novými parametrami vyskúšať, s čím súvisia aj pravidelné kontroly. Zmena korekcie šošoviek teda nemôže byť uskutočnená našimi optikmi na diaľku.
Kontaktná šošovka je zdravotná pomôcka, ktorá sa dostáva do priameho kontaktu s okom (rohovkou). Zle zvolená šošovka môže mať vážne následky na vaše zdravie.

Trpím presbyopiou. Môžem nosiť šošovky?

Šošovky môžu napraviť všetky očné vady, teda aj presbyopiu.
Musia byť brané do úvahy ďalšie parametre, nielen korekcia: tvar očí, množstvo sĺz a ich kvalita, požadované použitia a jeho podmienky ...
Iba očný lekár môže určiť parametre šošoviek, ktoré budú zodpovedať všetkým týmto kritériám.
Odporučí vám laboratórium, model a presnú dioptrickou silu šošoviek, ktoré si máte objednať, a to po riadnom vyšetrení vašich očí. Starostlivo sa riaďte lekárskym predpisom, ktorý vám bol vystavený.

Chcem nosiť farebné šošovky.

Aj farebné kontaktné šošovky sú zdravotné pomôckou. Je nevyhnutne nutné konzultovať ich nosenie s očným lekárom, ktorý určí, ktoré šošovky vám budú najviac vyhovovať

Prostriedky na údržbu šošoviek

Ako mám svoje kontaktné šošovky čistiť a udržiavať?

- Umývajte si ruky aspoň po dobu 20 sekúnd a utrite si ich do čistého uteráka, najlepšie uteráku na jedno použitie.
- Vyberte si šošovky a vyčistite ich príslušným roztokom (niekoľko sekúnd ich masírujte, aby ste odstránili najväčšie nečistoty a iné choroboplodné častice).
- Šošovky opláchnite.
- Vymeňte roztok v puzdre a šošovky do neho vložte.
- Puzdro na šošovky pravidelne umývajte a sušte.
Môžete sa tiež obrátiť na nášho zdravotného poradcu.

Ako si vybrať prostriedok na údržbu šošoviek?

Prostriedky na údržbu vašich šošoviek vám odporučí váš očný lekár, a to v závislosti na ich type. Tieto prostriedky vám umožnia uskutočniť tri základné kroky: každodennú dekontamináciu, vyčistenie a opláchnutie.
Pozor: zloženie týchto prostriedkov sa líši podľa typu šošoviek. Záleží, či sa jedná o šošovky mäkké alebo tvrdé. Nikdy nepoužívajte prostriedok pre mäkké šošovky na šošovky tvrdé a naopak. Aby boli tieto prostriedky účinné, je dôležité neprekračovať ich dátum spotreby. To sa zvyčajne pohybuje v rozmedzí medzi 2 až 3 rokmi pred ich otvorením a 3 až 12 mesiacmi po ich otvorení.
Pre denné šošovky prostriedok na údržbu nepotrebujete. Avšak môžete používať prostriedky, ktoré zabraňujú suchosti očí.

Usages

Môžem so šošovkami spať?

Spať s kontaktnými šošovkami sa neodporúča. Keď sú oči zatvorené, sú menej hydratované. A šošovky potrebujú slzy. Bez nich sa lepia na oko a bráni jeho správnemu okysličeniu. Toto obmedzenie vzduchu na rohovke môže spôsobiť jej nezvratné poškodenie.
Za veľmi špecifických podmienok a pod lekárskym dohľadom môžu byť niektoré šošovky prispôsobené k trvalému noseniu, teda vo dne aj v noci. V takom prípade je však potrebné pravidelne navštevovať lekára.

Môžem sa so šošovkami kúpať?

Kúpať sa so šošovkami sa v žiadnom prípade neodporúča, pretože vo vode sú prítomné améby. V prípade infekcie je nutné podstúpiť náročnú liečbu a nosenie šošoviek je potom na niekoľko mesiacov zakázané.

Môžem nosiť šošovky počas cesty lietadlom?

Áno. Pripravte si puzdro a roztok, do ktorého ich budete smieť odložiť, a tiež okuliare pre prípad núdze. V kabíne je veľmi suchý vzduch, čo pre vás môže byť nepríjemné, až bolestivé. Ak to tak bude, je lepšie šošovky z očí vybrať, aby nedošlo k ich dlhšiemu podráždeniu alebo infekciu.

Čo robiť, keď mám suché oči?

Nepríjemné pocity pri nosení šošoviek môžu mať niekoľko príčin:
- Zmena prostredia (klimatizácia, osvetlenie, vlhkosť, prach ...)
- Hormonálne zmeny (užívanie liekov, tehotenstvo, menopauza ...)
- Nevhodné šošovky alebo prostriedok na ich údržbu
V každom prípade sa musíte obrátiť na svojho očného lekára, aby vám predpísal šošovky nové.
Určí, aké parametre majú vaše nové šošovky mať. K tomu bude treba šošovky s novými parametrami vyskúšať, s čím súvisia aj pravidelné kontroly. Zmena korekcie šošoviek teda nemôže byť uskutočnená našimi optikmi na diaľku.
Kontaktná šošovka je zdravotná pomôcka, ktorá sa dostáva do priameho kontaktu s okom (rohovkou). Zle zvolená šošovka môže mať vážne následky na vaše zdravie.

Čo robiť, keď ma pália oči?

Nepríjemné pocity môžu mať niekoľko príčin: únava očí, ich suchosť, prítomnosť cudzích častíc (mydlo, prach ...). V každom prípade šošovky vyberte, dôkladne ich opláchnite v roztoku, najlepšie neutrálnym, a prepláchnite si ním tiež oči.
Veľa mrkajte, aby ste sa nepríjemné častice v oku zbavili.
Počkajte ešte niekoľko minút, a potom si šošovky nasaďte. Ak nepríjemné pocity pretrvávajú, šošovky opäť vyberte a skúste si nasadiť šošovky nové alebo, ako si ich opäť nasadíte, znovu ich starostlivo vyčistite. Ak nepríjemné pocity pretrvávajú, obráťte sa na svojho očného lekára.

Čo robiť, keď mám začervenané oči?

Zo všetkého najskôr šošovku vyberte.
Ťažkosti môžu mať niekoľko príčin:
- Cudzie teleso v oku (napríklad prach)> prepláchnite si oko i šošovku, najlepšie fyziologickým roztokom (nie vodou z vodovodu, z dôvodu možného výskytu améby)
- Šošovka naruby> položte si šošovku na prst a uistite sa, že má tvar misky (jej boky smerujú nahor). Pokiaľ má tvar polievkového taniera, je zrejme obrátená naruby (jej boky smerujú von a sú ľahko sploštené)
- Chybná šošovka> okraje šošovky môžu byť poškodené alebo roztrhnuté, uistite sa, že sú jej okraje pravidelné (dajte pozor, aby ste pri zatváraní púzdra šošovku nepritisli)
- Nevhodná šošovka> aby sa vám šošovka príjemne nosila, jej forma a vlastnosti musí zodpovedať potrebám vášho oka (kvalita a množstvo sĺz). Hormonálna zmena (tehotenstvo, menopauza ...) alebo pracovné prostredie (osvetlenie, ventilácia ...) môžu spôsobiť, že vám jej nosenie nebude príjemné. Ak tomu tak je, obráťte sa na svojho očného lekára.

Ak je vaše oko veľa podráždené, je možné, že nepríjemné pocity budú pretrvávať aj po vybratí šošovky. V tom prípade si šošovku nasaďte, až bolesť odznie.
Ak príznaky pretrvávajú, vyberte šošovky a obráťte sa na svojho očného lekára.

Čo robiť, keď ma svrbia oči?

Nepríjemné pocity môžu mať niekoľko príčin: únava očí, ich suchosť, cudzie častice v očiach (mydlo, prach ...), ale aj a najmä infekcie (zápal očných spojoviek). V každom prípade šošovky z očí vyberte, dôkladne ich opláchnite v roztoku, najlepšie neutrálnym, a prepláchnite si ním tiež oči.
Veľa mrkajte, aby ste očným viečkom povrch oka umyli.
Niektoré očné kvapky, dostupné v lekárňach bez lekárskeho predpisu, vám môžu pomôcť sa týchto ťažkostí zbaviť. Ak nepríjemné pocity pretrvávajú, obráťte sa na svojho očného lekára.

Predpis

Ako získam lekársky predpis na šošovky??

Lekársky predpis na kontaktné šošovky vám môže vystaviť iba očný lekár. Tento predpis je zárukou, že túto novú zdravotnú pomôcku môžete nosiť bez akýchkoľvek rizík.

Je lekársky predpis nevyhnutný?

Áno, aby ste si mohli (a) na našich stránkach kontaktné šošovky objednať, musíte mať platný lekársky predpis.
Zaslanie jeho kópie požadujeme iba v prípade, ak chcete využiť službu automatického znovuobjednania šošoviek ročných a štvrťročných.

Ako rozumieť lekárskemu predpisu a ako ho použiť?

P.O .: pravé oko
L..O .: ľavé oko

Názov laboratória: napríklad Bausch & Lomb, Ciba Vision, Johnson & Johnson, CooperVision ...
Značka: napríklad PureVision, Air Optix, Aqua Acuvue, Advance Biofinity ...

Dioptrická sila (PWR, PW alebo Power): Sphere (SPH na škatuľke): vyjadrená v dioptriách (d):
- V záporných číslach, ak trpíte krátkozrakosťou (napríklad - 4,50 d)
- V kladných číslach ak trpíte ďalekozrakosťou (napríklad + 3,25 d)

Ak ste astigmatik / astigmatička a nosíte torické šošovky, je dioptrická sila doplnená dvoma ďalšími parametrami:
Cylinder (CYL): vyjadrený v dioptriách (d) (napríklad -0,75 d alebo -1,00 d), ktoré zodpovedajú hodnote vášho astigmatizmu
Os (AX): vyjadrená v stupňoch (napríklad 160 °, 110 °)
Väčšina mäkkých šošoviek napráva astigmatizmus až od 0,75 d.

Ak trpíte presbyopiou, dioptrická sila je doplnená ďalším parametrom (šošovky bifokálne, multifokálne alebo progresívne):
Addition (ADD): vyjadrená v dioptriách (napríklad +1,50 d, + 2,00 d). Pripája sa ku korekcii videnie na diaľku, a videnie na blízko.

Priemer šošovky (DIA alebo Ø): vyjadrený v mm (napríklad 14,2). Ak tento údaj nie je uvedený, znamená to, že daná šošovka existuje iba v jednom priemere.

Polomer zakrivenia šošovky (Ro alebo BC alebo Base Curve): vyjadrený v mm (napríklad 8,6). Ak tento údaj nie je uvedený, znamená to, že daná šošovka existuje iba v jednom polomeru krivosti.

Farba: voľba farby nemá vplyv na korekčné parametre vašich šošoviek.

Môžem si objednať iné šošovky ako tie, ktoré sú uvedené na mojom predpisu?

Pripomíname, že predpis na kontaktné šošovky vám môže vystaviť iba očný lekár.

Kontaktné šošovky totiž musia byť prispôsobené vášmu zraku a tvaru vašich očí. Vždy sa riaďte značkou a parametrami napísanými na vašom lekárskom predpise.

Automatické znovuzaslání

Čo je to automatické znovuobjednanie?

Jedná sa o službu zadarmo, ktorá vás k ničomu nezaväzuje a vďaka ktorej sa vám nikdy nestane, že by ste sa ocitli bez šošoviek alebo prostriedku na ich údržbu:
+ Automatické znovuobjednanie si môžete aktivovať vo chvíli potvrdenia Vašej objednávky
+ Z vašej objednávky vypočítame dátum, kedy by vám teoreticky mali byť zaslané ďalšie šošovky, rovnako ako prostriedok na ich údržbu
+ Pár dní pred prípravou vašej objednávky vám zašleme e-mailom upozornenie, aby sme sa uistili, že vám predpokladaný dátum dodania ďalšie objednávky vyhovuje
Do 3 dní môžete zmeniť dodacie a / alebo fakturačnú adresu, alebo automatické znovuobjednanie objednávky zrušiť.
+ Dátum vám vyhovuje? Potom nie je potrebné robiť nič. Náš tím pre vás automaticky pripraví a odošle vašu objednávku, čím máte záruku, že budete mať vždy ďalšie šošovky včas.
+ Objednávku platíte automaticky vo chvíli jej odoslania, vďaka bezpečnému systému banky BNP Paribas.
Poznámka: pre využívanie služby automatického znovuobjednania je nutné hradiť objednávku platobnou kartou

Je automatické znovuobjednání naozaj služba, ktorá ma k ničomu nezaväzuje?

Automatické znovuobjednání je služba úplne nezáväzná. Môžete ju kedykoľvek zrušiť zo svojho zákazníckeho účtu, v rubrike určenej automatickému znovuobjednání.

Môžem si aktivovať automatické znovuobjednanie na všetky výrobky?

Automatické znovuobjednanie je možné aktivovať na všetky objednávky, ktoré obsahujú kontaktné šošovky (s výnimkou objednávok, ktoré obsahujú len 30 denných šošoviek) a prostriedky na ich údržbu.
V tejto chvíli sa automatické znovuobjednanie nevzťahuje iba na výrobky pre starostlivosť o oči.

Môžem si aktivovať automatické znovuobjednanie u niekoľkých objednávok naraz ?

Nie, automatické znovuobjednanie je možné aktivovať iba u jednej objednávky.

Ako vypočítate dátum, kedy mi kontaktné šošovky dôjdu?

V závislosti od typu šošoviek (denné, dvojtýždňové, mesačné alebo ročné) a množstvo, ktoré objednávate, prepočítavajú dobu, po ktorú budete mať šošoviek dostatok, pričom predpokladáme ich bežné a pravidelné nosenie.
Majte na pamäti, že pre zdravie vašich očí je dôležité dodržiavať časové odporúčania k noseniu šošoviek.

Čo keď mám vo chvíli znovuobjednania objednávky stále šošoviek dostatok?

Žiadny problém. Ak máte vo chvíli, kedy dostanete e-mail o znovuobjednaní, stále dostatočné množstvo šošoviek, stačí posunúť dátum opätovného znovuobjednania, a to prostredníctvom odkazu, ktorý vám bude zaslaný v tomto e-maily alebo priamo na váš zákaznícky účet.

Kedy mi pošlite e-mail s pripomenutím o znovuobjednanie nobjednávky?

Dátum odoslania e-mailu záleží od typu šošoviek. Je braný do úvahy tiež čas na prípravu a odoslanie Vašej objednávky, tak, aby ste nikdy nemali šošoviek nedostatok. Pripomenutie e-mailom dostanete najskôr dva týždne a najneskôr 10 dní pred dátumom automatického znovuobjednania (iba v prípade objednania šošoviek ročných je táto lehota 30 dní).

Ako zmením dátum automatického znovuobjednania?

Dátum znovuobjednaní objednávky môžete zmeniť kedykoľvek od chvíle, kedy si túto službu aktivujete. Nie je nič jednoduchšie. Prihláste sa k svojmu zákazníckemu účtu a kliknite na automatické znovuobjednanie objednávky.
Poznámka: akonáhle vám príde e-mail s pripomenutím o znovuobjednanie objednávky, máte 3 dni na to zmeniť dátum jej znovuobjednania, adresu alebo službu deaktivovať.
Kedykoľvek po aktivácii služby môžete dátum znovuobjednania svojej objednávky zmeniť.

Ako u služby automatického znovuobjednania zmením adresu?

Stačí sa prihlásiť k vášmu zákazníckemu účtu a kliknúť na automatické znovuobjednanie.
Tu môžete zmeniť dodaciu alebo fakturačnú adresu. Po zmene týchto údajov vám bude zaslaný e-mail, v ktorom budú nové dodacie informácie zrekapitulované.

Čo urobiť, keď sa mi zmenil lekársky predpis?

Stačí, keď uskutočníte objednávku podľa nového predpisu a aktivujete si službu automatického znovuobjednania u nej. Aktivovaním automatického znovuobjednania novej objednávky deaktivujete automatické zasielanie objednávky už existujúce.

Majte na pamäti, že nosimcocky.cz sú webové stránky slúžiace k predaju a nákupu kontaktných šošoviek a je teda nevyhnutné, aby vám zmenu ich parametrov predpísal váš očný lekár.

Ako prebieha automatická platba z mojej platobnej karty?

Akonáhle si počas objednávania službu automatického znovuobjednania objednávky aktivujete, náš bezpečnostný platobný systém BNP Parisbas si vďaka šifrovaciemu systému zapamätá údaje z vašej karty. Pri automatickom znovuobjednaní objednávky prebieha platba cez vašu bankovú kartu a nášho bankového partnera. Nosimsosovky.sk si neponecháva žiadne bankové údaje a ani k nim nemá prístup. Náš jediný partner BNP Parisbas disponuje zašifrovanými údajmi, ktoré sú potrebné k platbe.

Zachovávajú si moje bankové údaje?

Nosimsosovky.sk si neponecháva žiadne bankové údaje a ani k nim nemá prístup. Iba náš partner BNP Parisbas disponuje zašifrovanými údajmi, ktoré sú potrebné k platbe.

Čo robiť, keď sa blíži koniec platnosti mojej karty?

Ak vo chvíli automatického znovuobjednania objednávky vaša karta stratí platnosť, bude vám zaslaný e-mail a automatické znovuobjednanie objednávky bude odložené.
V tomto prípade vám odporúčame uskutočniť novú objednávku s vašou novou kartou a aktivovať automatické znovuobjednanie u nej.

Ako službu automatického znovuobjednania zruším?

Automatické znovuobjednanie môžete kedykoľvek deaktivovať, a to prostredníctvom rubriky automatické znovuobjednanie na vašom zákazníckom účte.

kontakt

Charakter žiadosti* :
Oslovenie :
Informácie klient / objednávka :
ak sa Vaša otázka týka objednávky online
Správa* :